"The Moderna Exhibition 2010"

Så till min märkliga torsdagskväll. Den blev lite otippad. Skulle gå till Story och lämna lite saker till Mesh och Carina. Satte mig och pratade lite med Carina som skulle iväg på vernissage senare. Då Carina plötsligt kommer på att hon inte vill gå själv och det ingick "en vän" i hennes inbjudan. Varför inte tänkte jag.. så jag tog en mojito och följde med till Moderna Museet där den "The Moderna Exhibition 2010" hade premiär (öppnar för allmänheten imorgon).

 

Det var vääldigt trevligt! Inspirerande konst och om inte allra bäst; sjukt inspirerande människor, champange, DJ och lammstek :D Sådärja! Blev en supermystorsdag. Så kul att umgås lite mer med Moster också :)

 

 

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0