2010 05 10

Jag och Maja måste ju vara tjejerna med världens sämsta karaktär, vi har sagt att vi ska träna i typ en månad. Bestämt tid och plats och allt men så ska det alltid komma nått emellan! hahah!! Jaja, jag ska nog få tummen ur arslet imorgon iaf :D

 

Till en helt annan sak, men som tar på mig är att jag har fått nå så sjukt ont i min fingrar igen.. :( Har vaknat de två senaste nätterna av att jag har svullna onda fingrar. INTE OK! Måste verkligen gå och kolla upp det här nu. Hade likadant i våras också, men det gick över under semestern. Känns så fånigt på jobbet, så jag gör ju allt fast jag har aaasont! INTE OK igen... Det är lite skrämmande att ha svullna och onda leder när man är 22..

 

 

 

/Js

 

 

 


Kommentarer
Postat av: issi

Arthros!! Kolla nu!! Puss

2010-10-08 @ 23:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0