10/9-10

Curve ID kvällen som Levis höll igår var riktigt kul! Och det visade sig inte vara så svårt att mäta ut sin kroppstyp och hitta ett par bra jeans. KANON! Så dä ä ba å kömma in å täst nå! :D

 

 

Finaste, bästa !

 

 


 

Maja kom in till jobbet precis innan jag slutade så jag följde med henne hem en sväng och tittade in massa nya inköp och hade åsikter om kvällens outfit ;P När jag kommer hem har världens bästa varit där och lämnat ett underbart fint spår efter sig... LOVE! Så kvällen kunde ju inte få en bättre start. Tacopajen kommer smaka utsökt och bion kommer bli helt fantastisk. Jag och Micke ska gå och se "i rymden finns inga känslor".

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0