Att känna att man lever kan betyda att man inte vet om man är människa eller inte...

Men nu lever jag!! Ja idag fick jag verkligen känna på att jag levde, (så nu vet inte om jag är människa eller inte igen). :P Jag hade finbesök av vår nya Reg. expo, vi har jobbat 10 timmar med att fixa trixa och styla :) Helt underbart, utvecklande och spännande men också sjukt utmattande... Man tänker så mycket och går igenom ännu mer. Jag vill så gärna lära mig och suga ur varenda liten droppe av henne :) Känns så himla bra och jag tror att om det är någon som ensam ska göra skillnad så är det hon!! Kör ba, snackar inte!

 

Jag har fortfarande inte fått bort limmet från lösögonfransarna i helgen, hahaha! Ser ut som jag har lagt en eyeliner vääldigt dåligt, snyyggt! Haha! Hittade även min skjorta jag hade på mig på hatthyllan igår... jaja! Vi sa också att vi skulle peppra med kort, men så kommer man hem och då har jag bara den här bilden på min mobil:

 

bra där...! hahaha!!

man skulle kunna sammanfatta det som att

det blir inte alltid som man tänkt sig ;P

 

 

/Js

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0