Dagen-efter-dag

Gårdagskvällen blev inte riktigt som planerat, men vääldigt trevlig ändå :D Lagade god mat hos Maja (Sabbe & Abbe hade varit stolta), drack lite vin och så fick vi helt plötsligt för oss att vi skulle ut. Först hamnade vi med ett gäng fotbollskillar på Debaser Medis och avslutade utanför East där vi mötte upp Micke och co. Bra kväll helt enkelt :)

 

 

Vaknade klockan 13 idag och blev genast sur för jag sovit bort hela dagen. :P Men kom sen på att det var ganska skönt att sov ut :D Åkte in till stan efter jag blivit människa igen och mötte upp Micke och Pedro för en sushibrunch. Hittade två par skor också :D Weei!

 

 

tackar http://rikauteliggare.devote.se/ för tipset!

 

 

Nu sitter jag i soffan och slötittar på tv. Är helt slut! Blev överlycklig när jag såg att Mamma Mia går på tv ikväll. Kvällen är räddad :D hahaha!!

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0