GGD släpper nytt

Så har dom gjort det igen!! Har inte riktigt hunnit lyssna in mig så jag kan inte uttala mig rättvist om albumet ännu. Men på något sätt känns det liksom jag har en skyldighet att älska det här albumet, (Nu tror jag inte att jag kommer ha några svårigheter att göra det iofs) Men visst är det underbart att höra Johns röst igen, hans raspiga röst väcker minnen från förr. Jag kan inte annat än att bara le åt dom och njuta av ännu 14 nya låtar att götta sig till :D Tack Goo Goo Dolls !

 

 

Goo Goo Dolls är minst sagt speciella för mig.. <3

 

Called you up ten years too late
Just to hear your voice again
I know your voice is still the same
I know that something's changed

My words are choked and full of tears
But still you listen to me, dear
And someone's calling you away
And now I understand

The time that I've wasted
So bitter and faithless
Is wearing me down now
Down now

So can you hear me
Or would you sing along
Or turn me down
Forget I ever wrote this for you?

So can you hear me
Or has it been too long?
I know that I was wrong
And this is still your song

I don't pretend to understand
All the things I put you through
And I don't need forgiveness
But I owe one thing to you
This is your song
This is your song

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0