Lediga lördag

GAAAAH !! Håller på att skruva ihop min badrumshylla jag köpte på IKEA förra helgen. Gick skitbra till en början och jag planerade hur jag skulle skicka ett stolt mms, men det var som sagt till en början. Nu har jag en skruvjävel kvar och den väääägrar att fästa! Idiotskruv som kan dra åt helvette!!!!

 

 

 

Tog en paus och pratade med Malin. Hon kommer hit ikväll, WEI :D Blir nån form av spontan utgång eller nått, beror på vad vi har kraft för :P För vi får inta vara trötta på söndag för då är det shopping shopping shoppng och lite fotboll som gäller!! Ska bli så kul att träffa na igen. :D

 

en utgång i mars tidiar i år

 

Igår hade jag en helt fantastiskt mysig kväll. Micke bjöd på ett lååångt resturangbesök, satt i 3 timmar och pratade om allt, tittade varann sådär djupt i ögonen så jag nästan inte kan hålla tårarna borta. Försökte även övertala honom om att följa med till Tanzania :) Drömmer om barnen sådär mycket igen och vill verkligen tillbaka..

 

Nu ska jag återgå till skruvhelvettet... för att sen städa hela lägenheten, WEI!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0