Maja x2

Trött !! Bra och effektiv dag på jobbet, skönt med förändring! Men hatar att känna mig otillräcklig och maktlös vid vissa tillfällen...

 

Började kika bland mina gamla favoritklipp på YouTube. (Var heelt fanatisk förut, kunde sitta i TIMMAR verkligen) Hittade då det här klippet som jag från början hittade genom en reklam på tv. Kommer ni ihåg de där reklamerna där det var vanliga personer som va med och så da dom: "Kolla in min myspce" eller nått. Där va den här tjejen med och spelade gitarr, tyckte hon var grym så jag la namnet på minnet. Så här är hon Maja Alderin!

 

 

 

Väntar nu bara på att Maja ska sluta så man får träffa na. Sitter och hoppas på att hon inte vill laga mat hemma utan vill ta en Crave med mig :) Ikväll ska jag få se lite mer bilder från när hon varit i Portugal och titta på premiären av Idol såklart :D

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0