Med makten i händerna

Idag har jag, Micke och Mange varit på IKEA. Andra helgen i rad :P för mig och Mick iaf.. Gick igenom varenda jävla utställning, "när vi ändå är här" hette det visst.. hahha! Så vi blev där i typ 4 timmar!!! :O Hittade iaf det jag ville ha, nu ska jag börja få ordning på lägenheten. (har bott här sen i feb men har fortfarande typ allt i flyttkartonger) Har ringt min föredetta styvfar som ska komma och hjälpa mig! WIIIEEE! :D

 

 

 

 

Innan vi åkte till IKEA gick jag och Micke och röstade. Jag var såå nervös innan! Darrade när jag lämnade fram kuverten, hahah! Det är så stort!! Tycker det är så häftigt att vi står där i en kö på ett vanligt sketet bibliotek, gamla som unga, fattiga som rika och har makten i våra händer att faktiskt kunna påverka, forma och förbättra Sverige. Det är något oerhört stort över det att jag nästan blir rörd. Jag tror det här valet kommer bli sjukt jämt så det är extra viktigt att alla röstar. Men framförallt sätter sig in i de olika blocken på riktigt!!

 

Om man inte har någon kunskap eller argument för det man röstar på tycker jag det är bättra att rösta blankt!

 

 

Råkade slumra till i några timmar här och försöker nu tagga till och gå ner på stan och ta en drink eller två. SES!

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0