Sjuk igen !!

Fyy faaaan för min hals!!! Kan ingen bara hugga av den??!! Är det fjärde halsflussen den här sommaren som är påväg nu eller?!! SUCK!!

 

Kom hem från jobbet igår, slängde mig i sängen, sov i två timmar, blev väckt av middag på bordet, tog en tugga och bröt ihop. Jag hade så ont men var nog mest bara så arg och trött på at vara sjuk. Så jag tog två Panodil och gick och la mig igen. (sen såg vi Moulin Rouge så då mådde jag lite bättre)

 

Gick till jobbet idag, men det var knappt att jag orkade stanna kvar... men nu känns det mer som en vanlig förkylning. Jaja, trist är det iaf. Jag som ville att Malin skulle komma hit och festa med mig och allt.. tyypiskt!!

 

När jag kom hem idag möttes jag av en skinande ren och städad lägenhet. Blev helt chockad eftersom det verkliiigen sg ut som "hej-kom-och -hjälp-mig" när jag gick imorse. Ibland undrar man hur man kan få ha en sån underbar man till pojkvän.. :)

 

Nu ska jag äta vindruvor och titta på Top Model !

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0