TGI Friday

Bra dag trots mindre bra natt, tur att man är stark ibland iaf. :)

 

Råkade impulsköpa ett par skor efter jobbet... (tredje paret på 2 veckor..) Men dom var så fantastiska och så "jag" och talade till mig och ja.... ni fattar. ;P (To hot for me to handle!! haha)

 

FAB!

 

Ikväll får Stockholm finbesök av mamman som har bokat bord på Ho's för mig, Micke, Meshan, Carina och Mormor. :) Ska verkligen bli supermyyys! Kommer bli en perfekt fredagskväll! :D

 

Till denna kväll fick jag ett ryck och ville helt plötsligt ha örhängen. Rotade i gamla smyckeslådor och hittade tillslut ett passande par. Fattar inte att hålen inte växt igen. Kommer verkligen inte ihåg senast jag hade örhängen.

 

Bildbeviiis :)

 

Thank God It's Friday !

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0