MJ-outfit

Sådärja! Då har jag precis återhämtat mig och hunnit bli fredagstrött igen :) haha! Jag var lite för trött för att kunna tagga till ordentligtMarc Jacobsfesten i onsdags. Men det var jättekul att vara där ändå och mingla runt bland sånna där viktiga människor ni vet. Alla hälsade på alla och alla nickade igenkännande även mot oss, som om man kände varann. haha! Trevligt tycker jag. :D

 

Kunde stolt ta med mig världens snyggaste sällskap :)

Gick inte lika bra att få en snygg outfitbild på mig... haha!

Men jag hade iaf också helsvart med skinnbyxor och transparent skjorta :)

Som sagt, inte lika bra! hahahaa! Yeye..

 

 

Ikväll ska jag och Micke gå ut och äta fredagsmiddag :) MYS!

 

/Js

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0