Impulsköpet Arne, NÖJD !!

SÅDÄÄÄRJA skulle man väl kunna säga! Min mobil kraschade heelt i helgen så efter jobbet skulle jag bara gå in på Phonehouse för att höra vad det finns för olika abonnemang och vad priserna ligger på på en Iphone 3GS. Kom ut ur butiken 20min senare med en beställning på en Iphone 4!!! :D SÅDÄÄÄRJA somsagt! känner mig nöjd faktiskt! hhahah!! Inte varje dag man impulsköper en sprillans ny Iphone. Telefonen kommer inom 2 veckor. Jo ja tackar ja!

 

 

Stackars lillan ser ut såhär just nu, är ett under att hon håller ihop fortafarnde!

Min nya kärlek, hoppas att vi ska komma överrens :)

 

 

 

Helgen har varit bra, med IKEA, skärholmen köpcenter (blivit en riktig sucker för köpcentrum, såå trött på stan). Och i lördags utnyttjade jag och Micke mina biocheckar och såg Karate Kid. Riktigt bra faktiskt!! Verkligen sevärd! :D

 

Är dock fortfarande sjuk... men jag orkar inte ens kommentera det längre. Känns sååå uttjatat. Har fått reda på att jag måste skriva mig i sthlm innan jag opererar mig också.. suck! Har ju försökt 4ggr tidigare utan resultat. Men är det inte 5 gången gillt det heter??!! :P hoppas på det...

 

 

Malin var här igår och hälsade på lagade godaste middagen på länge!! Hon är en riktig pingla hon! :D Henne blir man glad av. Nu ska vi boka in nån helg där jag är frisk så vi kan ut och göra stan också ;)

 

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0