<3

Det är otroligt hur snabbt det kan gå. Hur snabbt mattan kan dras bort under fötterna.............

 

.........Som tur är håller jag till i samma byggnad så jag snabbt kunde ta mig till sjukhuset och hälsa på. Så skönt att bara se med egna ögon att det inte är livshotande (vad man vet nu iaf). Men sjukhus ger ändå en skrämmande känsla och jag blir orolig av att ha en anhörig på sjukhus, såklart. Hoppas allt går bra, besked är goda så hon inte längre behöver vara rädd och får åka hem. (Och så jag slipper gå runt och oroa mig och må illa!)

 

<3

 

/Js

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Men gumman, inte för att jag vet vad som har hänt men jag hoppas du slipper gå omkring och vara orolig och att du får positiva besked. Stor KRAM!!!

2011-04-13 @ 12:42:53
URL: http://familjensundberg.se/blog/
Postat av: Svar till Jessica

Tack Jessica, vad gulligt av dig att komma fram också, det värmer :) Kraam

2011-04-14 @ 10:46:21
Postat av: roomie

roomie, va sker..? blir massa orolig.. hoppas allt blir bra snart! saknar rej, puss

2011-04-14 @ 16:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0