Äntligen medis !

Tidigt satan trots sen kväll igår, har fått nån inbyggd väckarklocka i huvet.

 

Igår var jag på IKEA med mamma och köpte maassoor med grejer till min balkong. Det är möbler, heltäckningsmatta, filtar, krukor, blomma, och världens finaste lampa som lyser mha solljus. Viasde Maja hur fin den var igårkväll tills hon tröttnade, haha. Ska visa den någongång sen när det är kväll, det är då den är som finast :) Det kommer verkligen bli som ett litet rum därute, mys!!

 

På kvällen mötte jag upp Maja och Issi för middag och "ett glas" på medis uteservering. Det har man ju verkligen längtat efter i typ ett år!! Underbart!!

 

 

Sen åkte jag och Maja hem till mig, hyrde film och skrattade/äcklades åt en paprika... :L sah!

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0