+++

Hade en underbar dag i den stekande solen igår. Satt på pappas framsida, halvsol och målade målarbok i bara linne, höll på att flyta bort, SKÖNT! Så skönt att de blev liite för länge, vilket resulterade i ett liiite rött bröst, men jag ska inte klaga :)

 

Gårdagskvällen spenderades på stan med Maja och Carro. Vi började på Strandbryggan, solen hade hunnit gå ner, vi var sena... så det blev ett snabbt besök för att sedan åka Stockholms mest puckade satsning (Spårväg City) för att ta oss vidare till söder. Där gjorde vi ännu en snabbvisit högst upp skrapan (fick lock för öronen i hissen), hann iaf se den fantastiska utsikten, underbart! Kvällen slutade på Bauer och ett besök av ett gäng underliga typer ;P haha!

 

Min stora vackra kärlek

 

 

Nu ska jag följa med mammalägenhetsvisning i Hammarbysjöstad :)

 

Njut av solen!

/Js

 


Kommentarer
Postat av: Virre

Bara ETT rött bröst? Var hade du stoppat undan det andra? ;P

2011-04-17 @ 15:53:43
URL: http://viktormalmstedt.se/daysofdenim
Postat av: Svar till Virre:



Jag har bara ett enda stort bröst, har du aldrig tänkt på det??? ;P

2011-04-17 @ 15:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0