JC/ELLE/CAFÉ

Då var det dags för lite JC-event update igen :) Det var riktigt trevligt igår, det är så roligt att träffa JC-människor!

 

Adam Tensta stod för grym underhållning!

Och jag skämde ut Linda när jag fick världens mysigaste kram av grabben ;P

 

"TUR" att man inte jobbar på JC längre så man får en sån här fin goodiebag,

men det var nog mest för att jag såg så jävla cool ut, eller hur?!

 

För fler bilder från JC-kvällen (med lite bättre kvalité) klicka här!

 

Nu sitter jag och lyssnar på Superduperkille som till min förtjusning fanns på Spotify. Har ett stooort leende på läpparna och nästan tårar i ögonen för det är sån sjuk nostalgi! :D Den här har man gjort musikvideor till på Villavägen kan jag lova!

 

Tänk va lätt det kan låta:

Han är min superduperkille, number one
Han är den som jag gillar mest
Superduperkille, bara min
Han är bäst, allt blir som en FEEEST!!

 

/Js

 

Tackar alla för massa varma kramar och ord, betyder mer än ni anar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0