Ny vecka

Trots oslagbar påskhelg så är det ändå skönt at vara tillbaka i vardagen igen :)

 

Jag var förbi Frankenstein-kontoret idag och råkade svänga in på H&M på Götgatan påväg hem. Råkade visst få med mig en t-shirt, ett par solglasögon, två ringar och en "halsväska"... uups! Ändå var jag bara inne i butiken i MAX 5min och var inte ute efter något. Som de kan gå....

 

Väskan var (som ni ser) från Fashion against aids-kollektionen. Inte jätteimopnerande grejer tycker jag. Vet inte... men det känns rätt så B på något sätt.. Kan också ha att göra med att just den butiken som jag var inne i hade exponerat det väldigt dåligt kanske.

 

Ikväll ska jag bara vara hemma.. börjar känna av en förkylning som är sjukt ovälkommen just nu. Imorgon kommer Fanny hit, så då är jag frisk!!

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0