23år och te-myndig?

Jaha, så hade man blivit ett år äldre då.. 23.. ja, klingar ganska bra faktiskt. Har iofs sagt att jag är 23 de senaste halvåret så någon enorm skillnad kommer de väl inte bli, mer än att de nu finns på papper. Tycker att 23 verkar som en perfekt ålder och har bestämt mig för att de här året ska bli ett av de bästa! Tänkte börja det fantastiska 23-året med en brak-utgång på lördag. Ni borde haka på för dehär kan ni bara inte missa :P

 

 

Ikväll är jag i Vega hos pappa, har firat min födelsedag. Mys! Nu sitter jag i soffan, dricker te, har tittar SATC, nu är det BB-repris och har bara allmänt mys med Hanna och Angelica :) Nu måste jag väl ha blivit gammal nog för att kunna lära mig att tycka om te? Det har är min andra kopp för idag till och med. Schit vad jag ska drick te i höst, vem är på?! Har nya superfina påfågelkoppar att severa det i, kan ju inte sitta själv heller.. Tänk, ute på balkongen en lite för kall kväll omsvept i en filt med trevligt sällskap... JATACK! :P

 

 

/Js

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0