Extrem-mys

Har haft en extremt mysig kväll! Verkligen EXTREMT! Issi kom hit vid halv åtta, vi kokade te, tog med oss filtar och satte oss på balkongen. Där har vi suttit och bara pratat o pratat o pratat tills nu, såå mysigt! Hade min "Diva-lista" i bakgrunden också, med Whitney, Mariah, Aretha, Toni, Céline och gänget. UNDERBART! Tack Angelica, Hanna och Alex för te-kittet! Kommer användas flitigt i höst :)

 

Kände oss som riktiga stockholms-singlar där vi satt och lyssnade på powerballader och pratade killar och livet till ljudet av trafiken och sirener. Jag fick ett sånt där härligt lyckorus igen och kände mig så där stark,

underbar start på veckan!

 

Nu ska jag sova tidigt så jag orkar ha en lika bra dag imorgon :) (Update: Såg precis att klockan va endel.. yeye vad gör det. Ska iaf ha tända ljus som sänglampa idag med)

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0