Myslördag

Härliga lördag! Blir väckt av ett intressant telefonsamtal av Issi kl 8:30, skönt att komma upp i tid. Solen sken så jag ville snabbt ut och njuta av de sista strålarna för den här sommaren. Åkte till Mariatorget och strosade omkring i massa secondhand-butiker. Hittade inte vad jag letade efter, men på Stadsmissionen (första butiken jag gick in i) hittade jag en jättefin men jättestor kudde som jag bara var tvungen att ha. Så den fick jag sedan släpa omkring på, haha! Men de var de värt :)

 

Jag och min stora fina rosa kudde :)

 

Sen gick jag upp till Meshan och Carina där mormor också var. Jag, Carina och mormor åkte in till stan, kikade lite på NK och på Illum innan vi satte oss i Kungsan och fikade. Det var så härligt att umgås med dom just idag, det behövde jag :)

 

Fina mommo,

vi ska nog se till att du får bli gammel-mormor, det här kommer ordna sig. Allt kommer att bli så bra som de kan bli.

 

 

Jag älskar den här lördagen och de bästa av allt är att den inte är slut än :)

 

 

Förresten, gårdagskvällen spenderades på Slakthuset. Helt okej, jag var rätt så opepp så de hade nog kunnat vara roligare än vad de var. Häftig lokal och idé de där Slakthuset iaf.

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0