Stilbrott på NK

ÄNTLIGEN!! Höstkampanjen är uppe!! Fasaden är helt fantastisk. JoAnn Tan heter hon som är hjärnan bakom allt och det är vi från Look och Frankenstein som knåpat ihop allt :) Är än en gångstolt över att få vara en del av ett så grymt gäng. Folk jobbade heeela gårdagen och heela natten, Moa gick väl hem vid 07:30 i morse... Sjukt lång arbetsdag!

 

Bilderna är tagna med min Iphone och gör verkligen INTE fönsterna rättvisa, ni måste gå förbi NK och kika själva. Jag fick gåshud igen! Ni får ju bara inte missa skorna med typ 1 meters klack :P Glömde fota dom!

 

Tema: Stilbrott

Kläningen är sydd av en kvinna i Italien och är gjord av avspärrningsband av plast.

 

FAAAAAAAAAAAB !!

 

Passande pins för personalen :)

 


 

Nu ska jag åka till Slussen, möta upp Jenny och ta en kvällsfika på Fåtöljen. Supermys!! Vem vet, kanske blir en ... ;P haha! Ja jag ska va tyst nu...

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0