Temani!

Igår köpte jag TEEEE :D Haha! (Nej, det här är inte en te-blogg) Är så glad att jag (typ) börjat tycka om te nu, så jag ville ha lite olika smaker. Köpte några på jobbet innan jag åkte hem och fick burken på köpet. Den funkar inte riktigt till min mysiga te-stil, men den får duga så länge :) Jag köpte Cheesecakete och Söderte, båda doftar gudomligt, YAAM!

 

 

Passade även på att köpa min parfym när jag ändå var i farten. Jag har haft samma sen jag var 12år och Meshan köpte mig min första parfym. Jag älskar den och har liksom blivit "ett" med den. Skulle kännas helt fel att ha någon annan doft nu. Vissa tycker jag är astråkig och vill byta hela tiden men jag tycker att man ska ha samma parfym. Man lär sig ju andras dofter och vill att folk ska känna igen den typiska "Jossan-doften" :D

 

/Js


Kommentarer
Postat av: issi

2011-08-24 @ 19:40:11
Postat av: issi

måste komma och testa dina nya smaker snarast:)

2011-08-24 @ 19:40:49
Postat av: issi

måste komma och testa dina nya smaker snarast:)

2011-08-24 @ 19:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0