Hemma med ett leende

Så var man hemma igen då :) Har haft en helt underbar vecka på Hvar men de är ändå alltid så skönt att komma hem. Har dock fått någon form av typisk förkylning av något slag, men de är säkert bara inbillning... (host)

Resan bestod av massa sol, bad, drinkar, fina utsikter, underbart sällskap, Australienare, Brasilianare, löjligt stora båtar och oändligt mycket shake!! Sjukt nöjd! Åker gärna till Hvar igen :)

För att vi inte skulle glömma bort alla våra fantastiska upplevelser så skrev vi ner alla roliga citat, händelser och resans låtar påväg hem igår. De är mycket som ingen annan kommer tycka är roligt och de mesta stannar mellan oss men lite man man väl få dela med sig? ;P

Emelie i telefonen några timmar innan vi åker:
- Hur lång är din väska?
- ..... vet inte
- Min är 2,5 linjal

(tydligen de mest perfekta måttet, då alla vet hur lång en linjal är...)

Emelie påväg in till stan:
- Fy fan vilken låg katt!!

Maja och Carros diskuterar ett par (en vit tjej och en svart kille):
- Undrar hur deras barn kommer se ut...?
- Som en vanlig människa

Australienares raggningsförsök som jag inte riktigt uppfattar, Maja försöker desperat att rädda situationen:
- Do you want me to take a picture of you?
- NOO!!
-..... thank you anywaaay!!


HAHAHAHAHAHAHAAAA!!!! :D
Ni förstår nog att jag ligger dubbelvikt och döööör av skratt nu...




Hade tänkt att jag skulle hinna med att lägga in alla bilder på datorn idag och släpade lyckligt med mig datorn i morse. Men den går inte att starta!!! Den är bara helt död! PANIIIK! Jag som hade sett fram emot att titta igenom alla bilder och allt... Typiskt! Ska försöka se om de finns någon datakunnig här i närheten.


/Js



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0