Smakprov från Hvar

YES! Datorn är igång :D Men de krävdes sin lilla resa. Har provat alla möjliga saker för att få igång den i två dagar. Fick till och med hjälp av en datasnubbe som sa att den måste nog in på reparation. Så jag åkte heeela vägen till Forum Nacka där jag köpt den. När service-killen kopplar in datorn och trycker på power startar den helt plötsligt igen, precis som vanligt! Då blir man väl dumförklarad igen och får höra att jag kanske inte satte i sladden ordentligt. EH JOO!! Jag är inte så puckad!! Men men... jag ska inte klaga, datorn funkar ju igen :D

 

Så jag har ägnat kvällen åt att fixa med bilderna från Kroatien. Har tagit över 400 bilder och över 80 av dom ska upp på Facebook... suck! Så blire när storkameran åker med :P Kommer kanske inte orka ladda upp alla ikväll så här får ni ett smakprov:

 

Inte nådig utsikt från ballen

Världens bästa gäng!!!
(De är den franska Holgersson som är fotograf, HAHAHA)

Mycket dans blire....

Och schteeeek såklart

Och fin utsikt och bara helt massa underbara saker helt enkelt :)

 

Skulle kunna lägga upp hur många som helst här, men jag lägger den tiden på annat. Saknar de gör jag iaf.

 

Tack för en helt underbar vecka tjejer!! Nästa gång tar vi med segelbåten ;P

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0