"Dass, dass, dass... dankad??"

Har fortfarande inte fattat att det är morgon (ännu mindre att både hela dagen och kvällen snart hunnit passera) så det här får gå fort så jag hinner med att uppfatta något mer av söndagen den 21 augusti.

 

Jag ville bara berätta att gårdagskvällen blev super jättekanon faktiskt (och värd denna dankade söndagen). Vi blev ett helt gäng här hemma som peppade till för att gå vidare. Vi hamnde på Stures! Det blev shake och en bättre P2 men annars var det mest varmt. Gänget splittrades och jag, Maja och Emelie tog en taxi för att fortsätta kvällen i Hammarby Sjöstad hos bröderna Gustavsson. Där fick vi hjälp att "komma in på planen" som det hette och det blev en mycket lyckad kväll med groggar, rödvin och skumpa :) Tack för det!!

 

Viktor var ensam kille som vanligt bland sju brudar. Vi har nog vant oss lite för mycket, hoppas Viktor också har det... Tror inte han lider iaf :P haha! Han lär ju lära sig endel...

 

När jag tänker efter har jag ändå hunnit med en god frukost, många Sopranos avsnitt (sov hälften), en dagenefter-outfit-incident, träffat Kicki och kollat på en IQ-befriad film (som jag redan glömt namnet på), tryckt chips, godis och Cola och så har jag lyssnat på en ny "Diva"-lista jag gjort på Spotify. Nu blir det att somna till "Mitt super-ex" som går på tv. Känns som en perfekt film en sån här dag :D

 

Tack allihopa för igår, så roligt att ni ville komma! Och tack för att jag fick komma! :D Eeeh.. ja alltså, ni fattar vad jag menar.

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0