Kusse-mys

Har haft en supermysig dag i stan med Frida. De var alldeles för längesen vi sågs så de var mycket att ta igen. Vi fikade på Kofi och råkade slinka in i lite affärer.

 

Guud vad roligt de är när alla butiker får in höstkollektionerna och de är dags att börja klä på sig igen. Hade gärna haft sommar några månader till men man kan ju inte säga någonting annat än att höstens mode är sååå mycket roligare :) Fick med mig ett par nya jeans hem, de hade fått in en ny tvätt på mina absoluta favvo-jeans, Dr Denim. Jag är fast, kan inte ha några andra nu, sorry Viktor!! De skulle få in de svarta i veckan igen. Måste köpa dom också så jag bunkrar upp mig med ett lager. För de håller ju inte speciellt länge...

 

Nu kommer Issi snart hit för att käka middag och ha balle-mys :) Solen skiner ju och allt! Härligt!

 

/Js

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0