Tredje dagen i rad...

Hade tänkt att bara skita i allt och vara hemma igårkväll. Speciellt efter att jag somnat i typ 2 timmar i sängen och vaknade kl 20:30. Men jag gick upp och lagade middag och kände att "här kan jag ju inte ligga". Så en halvtimme senare mötte jag upp Jenny, Malin och Co på söder. Vi gick till Ljunggrens och sedan vidare till Imperiet där Björn och Co slöt upp. Det va skönt att jag tog mig ut men OJ vad de kändes att jag hade två dagars utgång i kroppen...

 

Så idag blir det lugnt... ska in och fika med en efterlängtad kusse på dan och sen hoppas jag på en lugn kväll med en göttpåse med Issi till kvällen :D

 

 


 

 

Måste bara få säga att jag är såå glad! Jag uppskattar VARJE DAG då jag får omringas av bra människor, det är helt fantastiskt, jag älskar att vakna tidigt för det betyder att livet känns längre och att jag får mer tid att dela med er. Det var längesen jag kände så och jag vill att ni ska veta det. Men jag hoppas att jag visar det tillräckligt så att ni känner det också. Ni är fantastiska!!! <3

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0