Stor dos inspiration och lite te

Idag har det varit en inspirerande dag med ännu en lidande själ som kommer in som ny. En kille för ovanlighetens skull. Ser helt "normal" ut och jag blir som vanligt nyfiken på vad han bär på för historia. Men de blir till att luska på det senare. Idag sov han hela dagen... det blir bättre

 

Jag var också och lyssnade på Frida Forsberg. Har gjort det en gång förut också, men jag blev lika inspirerad som berörd även idag. Jag tänker mig själv på hennes plats om ett och ett halvt år ungefär, längtar redan!! :)

 


 

När jag slutat gick jag runt och kikade lite i butiker igen. Hatar att inte ha koll på alla kedjors sortiment och kampanjer osv när de är säsongsbyte. Lite arbetsskadad...? Köpte ingenting utan åkte istället till Mariatorget för att gå till Stockholms mest genuina Te-handel. Fick hjälp av en jättegullig tjej, jag sa att jag var ny te-drickare, gillar Söderblandning men att jag vill ha fler sorter att välja mellan. Hon gav mig massa tips och jag luktade på alla väldoftade teer tills jag blev alldeles snurrig i huvet. Slutade med att jag kom ut med ett Vanilj-te och ett Fläder. Ska bli spännande att prova. Nån som är sugen på att joina?! Snart är det för kallt för att sitta på balkongen också.

 

 

 

Råkade göra någon form av spontan storhandlig av mat påväg hem också. Bra, men tungt! Så ikväll har jag gjort min egen müsli, köpte bara en grynblandning som bas och hade sen i lite olika frön, nötter och russin, GÖTT! De blir att prova den till kvällsmellis :D

 

 

/Js

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0