Lådna

Dåskavise! Igår (världigt tidigt) åkte jag ut till Lådna i Stockholms skärdgård tillsammans med familj och släkt till ännu mer släkt som har hus där ute. Vi tog en skärgårsbåt, tog 1,5tim, trodde jag skulle spy hela tiden.. Men jag överlevde och hade en jättemysig dag trots att jag var nååågot trött och dåsig. Man får väl skylla sig själv.

 

Vi åt mycket god mat, promenerade runt på ön, badade (några av oss iaf) och pratade igen massa år :)

 

Jag och Nora i båten som Magnus hämtade upp oss med från Skärgårdsbåten
Såå himla mysigt att vara ute på sjön, önskar att jag kände nån med båt....

Flakmoppe var såklart de enda fordonet som användes på ön.

Dukat för lunch under äppelträden :)

Magnus (mammas kusin vad det nu blir till mig), Moster/Gudmor, Mamma, Syster och svåger

HEJ DÅÅ!! Tack för den här gången, hopas vi ses snart igen :D

 

Somnade ovaggat när jag kom hem.....

 

/Js

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0