Vad hände här...?!

OJ, ett tag sen... Känns som om jag inte återhämtat mig från i fredags än. Jag och Issi skulle bara ta ett glas nånstans på söder efter Issis jobb. Vi hamnade på Imperiet och råkade träffa några amerikanare som gladerligen ställde upp på att släcka vår törst med Strawberry Daiquiris.. Så det där mysiga "glaset" spårade ganska snabbt. Var i säng vid 5:30. Hann sova EN TIMME innan de var dags att åka till morgonbåten som skulle ta mig till släktträffen ute i Skärgården... fortfarande vääldigt otörstig.. (uppfattade inte ens Carina och Meshans portkod, 4 siffror var tydligen några för många, hahaha!)

 

Kom hem från skärgården kl 22 igår och med bara en timmes sömn i kroppen vet jag en som var sliten. Men jag var tvungen att ta mig hem till Issi innan jag kunde åka hem. Hon hade nämligen märkt att vi förväxlat kort nångång under fredagen.. och idag märkte jag att mina skor var heelt sönder så jag fick lov att tvinga skomakaren laga dom på en halvtimme fast han har stängt. UUUPSI! Men men.. väldigt värd kväll iaf :D

 

 

Är det något mer som hänt som jag inte vet om är inblandade välkomna att tala om detta!

 

Nu måste jag powernapa lite...igen. Blir ingen sömn inatt heller, åker ju till Kroatien inatt :D:D:D Lägger upp lite bilder och mys från Lådna när jag vaknat :)

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0