Vilken FAB dag !

Har haft en sjukt effektiv dag på jobbet med massa saker som gått igenom. Min hjärna börjar komma tillbaka :) Hade huvudvärk hela tiden efter lunch, jag får anstränga mig, men de är det värt, jag vänjer mig snart igen.

 

Igår upptäckte jag att jag visst har word, trodde inte jag hade office-paketet på den här datorn, men minsann. Så ikväll, efter jag lagat asgod mat som räckte till tre matlådor (NÖJD), så har jag skrivit, närmare bestämt sex fulla sidor av minnen, glädje och pepp. De ska jag fortsätta med!

 

Nu sitter jag nyduschad i "soffan" och äter kvällsmellis, älskar att äta när man precis har duschat :D Så ser jag att Save the last dance började nu kl 21. Lyckan är totaaal!! Det är en av mina favoritfilmer som jag inte sett på jättelänge. Jag älskar dansfilmer. Ååå jag var såå kär i Sean Patrick Thomas när jag var liten. Det var under den perioden jag bara gillade mörka killar :P

 

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0