"...and then you live"

Älskar den här söndagen!
Började iofs med att jag inte kunde sova... men utnyttjade det på bästa sätt genom att få klart en skiss och kostnadsberäkning till jobbet, check! Sen vare bara att upp och hoppa, Viktor hade bestämt sig för att vara snabb denna morgon. Vi skulle gå på Beckmans Julmarknad :)
Så himla mysig grej! Sjuuukt duktiga elever som ställer ut och säljer sina konstverk som alla är i väldigt olika former. Jätteinspirerande och roligt. Dessvärre hade vi ont om tid (Viktor skulle och klättra) men bestämde att vi skulle hinna tillbaka innan de stängde iaf.
Medan Viktor var iväg och klättrade fick jag luncha/fika med världens bästa Angelicafotöljen :) Den här söndagen bara växer alltså... Efter över två timmars pladder mötte vi upp Viktor och gick på Beckamns julmarknad en gång till. Nu hade de sänkt priserna endel och jag kom hem med inte mindre än 5st finfiiina saker:
NÖJD! Ska sitta på någevis i köket tror jag...
Nu hoppas jag på en lika bra kväll som dag, den är svårslagen alltså. Men man vet aldrig... ska ju få åka bil :P haha!
Tack underbaringar för idag!


(Sorry för den knasiga styckeindelningen, går av någon anledning inte att göra
en-rads-mellanrum.. ibland iaf.. wierd)
/Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0