Bra dagar

Äntligen är alla julklappar kirrade, eller ja, i alla fall inköpta. Sen ska de bara fixas och grejas en hel del också :P Lättnaden var verkligen total när jag fick klart allt. Det var tack vare mitt fantastiska flyt med Kicki på stan igår, shit vilken fart vi hade :) Så roligt att träffa Kicki igen också. Efter 6 timmars shoppande dassade vi ner oss i bio-stolarna framför en helt lätt komedi, så skönt! Vi såg I don't know how she does it? med Sarah Jessica Parker i huvudrollen (har mycket svårt att se henne som något annat än Carrie). Helt okej film, satt bara och tänkte på min chef hela tiden, så lik! Hon måste se den :)

 

 

Idag fick jag en mycket trevlig överraskning när Åse ringer mig på jobbet. (Nej, jag kunde inte svara i min mobil som fortfarande är trasig, men jag ringde upp) Hon och Tim var i stan och julstökade och eftersom jag ändå var på väg från jobbet kunde vi passande nog ta en middag ihop. Så mysigt och kul att se henne igen:D

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0