Dan före dan före dopparedan

Två dagar innan julafton, sista dagen på jobbet imorgon och det kändes idag. Inte lika många kollegor på plats och mycket av tiden gick åt att slå in klappar med julskyltningens julpapper och lyssna på Max alla rim :)

 

När jag kom hem fortsatte julstöket i form av mer inslagningar och pyssel till bra musik.

 

Lagom till middagstid mötte jag upp Maja, Martina och ViktorDärmedpasta, gött! Sen följe Viktor med hem och tittade på mig och Maja när vi färgade varandras hår :) Måste varit mycket underhållande!!

 

Idag har det varit en sån där dag då jag bara är så glad och tacksam för allt jag har. Jobbet, alla kollegor, chefen, kompisarna, familjen, mig själv, alla är såå BRA! :D

 

Nu är det dags för dubbelavsnitt av Sex and the City, WEIII!!!

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0