+++

Efter en rätt så vidrig dag rent personligt så trodde jag aldrig att jag skulle kunna ta mig till Majas slututställning, speciellt inte när jag glömde att gå av tunnelbanan och irrade vilse i regnstormen. MEN jag kom fram! Och det är jag så glad för. Det var jätteroligt att få se vad lillgymman har knåpat med de senaste månaderna. Efteråt åke vi till Gamla Stan och åt vad man kan kalla en examensmiddag.

 

Maja och hennes finfina vägg :)

Maja och hennes finfina skyltning :)

 

Jadu, vad skulle man göra utan Majsan...

 

Mr Williams uppdaterade precis:

Official Michael Kenneth Williams Fan Page
“Good friends are those who care without hesitation, remember without limitation, and love even without communication.”

 

 

Nu pustar jag ut, är glad att den här dagen är färdigcheckad och samlar mig inför kommande. Ge mig styrka!

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0