Fab Friday

Fredag, vilken fredag! Det är så underskattat at gå utfredagar har jag märkt. Fantastiskt att slippa vara bakis och ha söndagsångest samtidigt ;) haha! Plus att man glömmer bort att man gjort något tråkigt eller gjort något annat under dagen som man kanske bara vill glömma, perfekt!

 

Ja, jag var alltså ute på stan en sväng igår, med Maja såklart. Vi började på Kåken och slutade en sen kväll på Spy Bar. Mycket trevlig kväll :) Ber dock om ursäkt för den här bilden efter kl 5... har tyvärr ingen förklaring.

 

 

 

 

Att man ska vara sådär löjligt känslig såhär dagen efter också, är inte ni det?? Jag grinar till och med till reprisen (som jag redan sett) av Masterchef när Ben Starr åker ut, haha! Jag skulle behöva bakis-lås på mobilen istället för alko-lås tror jag..

 

Och så var det bara lördag nu då, fantastikt! :D Ikväll ska jag HEM till Mami och äta middag med lite släkt, lillsyrran är med också(!!!!), mys! Åker nog dit lite tidigare så jag kan ringa till Storsyrran innan. Jag måste fixa min telefon!!!

 

Ingen som har en gammal Iphone som de kan låna ut till mig i max 3 veckor medan min lagas?? Snälla....?

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0