Råtta för 5,5tim...

Igår stod mellandagsrea-shopping med Linda på schemat... Första gången på 4år som jag inte jobbar i kaoset så jag tänkte att nu måste jg ut och se vad alla råttor egentligen krigar för.

 

På med hårdhandskarna!!

 

Vi var ute och sprang i butiker i fem och en halv timme!!!!! Jag kom hem med en stickat tröja och en topp (som inte passade och det är ingen bytesrätt). När klockan var sju och de flesta butiker hade stängt kom vi på att vi hade velat gå mer i inredningsbutiker, synd. Så jag vet inte om mellandagsrean var någonting för mig... tycker nog att det är roligare att gå på stan när alla fått in vårkollektionerna. Längtar!

 

Idag står "VÄRLDENS STÖRSTA STÄDNING" på schemat. Hela lägenheten ska skina och man ska kunna slickatoastolen!! (okej eeugh, kanske inte toan....)

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0