There is no place like home

Julen är över, HALLELULJA! Förstå mig rätt, julen har varit fantastisk, alla tre. Men det är inte mycket som slår att komma hem till en tom lägenhet efter dagar fyllda av släkt och liv. Trots underbar släkt och att de ofta är jag som låter mest.

 


Julafton #1 firades hos pappa med storsläkten, myyyys! Massa barn, tomte, paket och kalle.

Julafton #2 firades hos Meshan & Carina med mamma, syster och mormor. Traditionen fortsätter som om det var julafton. Underbart!

Julafton #3 firades återigen hos pappa med släkt, men den här gången hade även Tim och Hanna anlänt, de två sista pusselbitarna för att man ska kunna säga att jag firat jul med hela min familj.

 

 

 

Lite bilder från de olika tillställningarna :)

 

 

 

Så nu kan ni väl förstå att det är liite skönt att de är över?

 

För, there is no place like home :) Ikväll ska jag bara dassa ner mig i soffan och göra ett riktigt högt och ljudligt "AAAAAAAAAAHH"

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0