Välkommen hem

Härligt att bara kunna slänga sig av tunnelbanan påvägen hem för att mamma messar:"kom hit!" och sedan gå HEM till mamma! Underbart! Något jag kommer älska att vänja mig vid. För från och med idag är det bara exakt 5min mellan oss med tunnelbanan. Det är stor skillnad, när de varit 25 mil emellan oss i 4,5år :)

 

Välkommen HEM Mammi !  <3

 

 

Ååå, nu blev jag lite Falun-nostalgisk...

 

HUUUGO!

Jag kan faktiskt gilla djur ibland ;P

(Efter red. huhumm.. var visst Moltas på bilden... wuups..)

 

VÄRLDENS godaste pizza finns i Falun på Akropolis och heter "Superkebabpizza" YAAAAAAAM!!!

En vanlig dag på Faluns största shoppinggator....

 

Min fina gymnasieskola.

 

Falun är en fin stad och jag är glad att jag har den att kunna känna mig hemma i också. Men jag passar nog bara inte där, Stockholm är lite bättre för mig.... just nu :)

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Nora

Hahaha, det är moltas... Men det var ett bra försök Jossan!

2011-12-13 @ 00:05:23
URL: http://noraaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0