Precis 1 år sedan...

Kom precis på att idag, för precis ett år sedan skickade jag ett mail som skulle förändra hela mitt liv. Jag visste inte det , men kan förstå det idag. Hur viktigt det där mailet var och hur otroligt tacksam jag är över tjejen som svarade och killen som gjorde det möjligt :)

 

Citat ur bloggen för ett år sedan:

"Men något som är minst lika viktigt (enligt mig) är att man inte är rädd för att hitta nya nära och kära.. Våga lita på någon annan än de som står dig allra närmast. Kanske kan de vara en vilt främmande människa som kommer bli den som hjälper dig att ta steget ur ett livslångt plågande... Jag vet att jag verkligen är den sista som ska prata om att lita på en främling, eller någon överhuvudtaget. Men jag har under bara de senaste dygnet släppt en sjukt hög mur och det var en en mycket nära och kär person som tillsammans med en vilt en helt fantastisk främling fick mig att krossa den. Nu gäller det bara att rota sig igenom de vassa ruinerna för att sedan, förhoppningsvis lämna den bakom sig helt, på riktigt och en gång för alla!"

 

 

Ååå, nu blev jag ännu mer glad, tacksam och stolt, vilken dag :D


Tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack !!



/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0