New Year's Eve

And you ask me what I want this year
And I try to make this kind and clear
Just a chance that maybe we'll find better days
Cuz tonight's the night the world begins again





Ni får ursäkta, är helt gråtfärdig här, har precis sett New Year's Eve på bio. Den var precis sådär lättsam, intetsägande och klyschig som jag hoppats på. Kan inte rå för att jag älskar sånna filmer. Det enda är att det gör att man känner sig liiite mer ensam och ångrar liiiite mer att man inte hade någon att hålla om just ikväll. Det har antagligen gått över till imorgon. Men när de spelar Goo Goo Dolls, Better Daystolvslaget i filmen, då alla par i hela världen tycks dyka upp och kyssas sådär så att stilettklacken lyfter i slowmotion från de konfettitäckta gatorna, just kändes det som om jag fick tolv slag i magen. Jag vill väl också... Men eftersom det inte inträffat än så kan jag ju bara glädja mig åt att jag har mitt göttiga kvar. För alla får väl ett sådant slut, eller hur? Det tänker i alla fall jag tro, blir så mycket roligare så. 



Imorgonbitti åker jag till Djurås för att vinka av 2011 och säga hej till år 2012. Det har gått ett år till alltså... ETT ÅR! 2011 firades in hos bröderna Gustavsson, känns som om det skulle kunna vara tre år sedan, men samtidigt har allt gått så fort. 2010 har varit det mest händelserika året jag kan komma ihåg. Jag kommer nästan inte ihåg vem jag själv var för ett år sedan (det är någonting bra). Herreguud!! Blir helt sentimental när jag tänker på allt bra som har kommit ur allt som har hänt det här året. Måste nästan göra en lista på det sen... Men det ska bli skönt att det tar slut också, att få starta om på nytt igen, med allt det nya och få ett till fantastiskt år :)



Nu måste jag skynda mig och börja packa inför imorgon. Har inte kommit på outfit till nyår än.. hjälp!



/Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0