Fifty

Pappas 50-års fest i lördags blev minst sagt storslagen. Så roligt med fester där gästerna är alla möjliga åldrar, såå roligt att träffa hela familjen igen och att shakea loss på vardagsrumsgolvet såklart! Hur kan de vara så oslagbart?! Stures, släng dig i väggen!! Haha! Råkade visst ha så roligt att jag vaknade med vad som kändes som en lättare nackspärr, har fortfarande sjukt ont i nacken... men de var de värt! :D Man undrar ju hur det gick för vissa andra som tydligen blivit för gamla för att göra rockposer på dansgolvet, eller vad hände  Svante?? ;P

 

Det var Angelicas kamera som det fotades varmt med under kvällen, ska sno några biler av na och lägga upp så fort jag får tillgång till de. Fastnade bara en enda bild på min Iphone och det var bilden nedan. Kan ju inte säga att den gestaltar kvällen jätterätt... det här var väl första timmen :)

 

Helt lyrisk över den 2 månader gamla Ludvig :)

 

Ikväll gör jag inte många knop... har dassat ner mig under den rosa lurviga filten och tänt ljus, ligger i soffan och kommer nog stanna här resten av kvällen. Kanske går upp och tar en kopp söder-te, ignorerar iaf den förbannade jävla opassande förkylningen som är på gång!

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Svante Ekberg

Ja du,

Jag har egentligen ingen bra förklaring, men trots att knäna ömmar och att jag har problem att ta mig fram i vardagen så måste jag säga: det va värt det.



Den uppskattningen som jag fick för mitt väl genomarbetade "partytrick" önskar jag att alla människor i världen någongång ska få uppleva. Det va mina 15 minutes of fame.

Suset och de imponerade blickarna låg som en tät dimma i hela rummet och jag var jordens medelpunkt.



- Ont i knäna, sa räven

- Som fan, men så värt, sa rönnbären

2011-12-09 @ 09:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0