2010 - 02 - 21

Ibland är det bra när dagar börjar på botten för då kan den ju bara bli bättre. Och OM min blev! :) Jag har varit så fnissig idag att det är fånigt. Har haft så många skrattattacker inne i fönster nr 20 med Linda idag att jag trodde jag skulle kissa på mig. Hahaha! Är helt slut både fysiskt och psykiskt nu... Men Dieselfönstret blir fint och klart tills kl 10 imorgon och jag har lagat middag ensam så det är okej att man är lite slut.

 

Har även haft ett långt samtal med Fanny som ger mig hopp om framtiden ;D Vi har pratat om vad jag ska hjälpa till med på hennes och Anders bröllop, nämligen dekorationen. Lokalen behöver "pyntas" och dekoreras med tyg, foton, ljus etc. Och sedan behöver vi ju ha en alldeles fantastisk dukning :) Åååå, det här är precis sånt jag älskar. Kommer ta denna uppgift på allra största allvar och rita ritningar och kolla material så snabbt som möjligt! Känns så roligt att jag äntligen kan få visa min familj vad jag är bra på. It's gonna be FAB!!

 

Försöker googla fram fina bilder på precis en sån dukning jag tänker mig... går sådär!

 

Närmast ser jag fram emot Magnus Betnér på China - Livets ord :D

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0