Elin Kling by H&M

Var självklart tvungen att springa in och kika på Elin Klings kollektion för H&M. Sprang in på Hamngatan runt 11 och det var verkligen ingen hysteri, dött vore fel att säga, men det var inte som jag tänkt mig. Trodde det skulle vara kaos!

 

Jag har varit superintresserad av skinnjackan hela tiden. Men jag har kommit på att jag har så många sånna jackor. Så jag tänkte bara gå i för att ha sett det och prova den printade långklänningen. Tänkte att den kanske skulle vara fin till Fannys bröllop i sommar. Men när jag hade på sig den och benet inte syntes i slitsen så såg den bara ut som ett stort hus. Meen, då fastnade jag helt plötsligt för den här!

 

 

 

Inte alls typiskt mig i varken stil (och verkligen INTE) färg. Men jag gillar den så mycket i modellen. Kommer vara såå fin på en brun kropp i sommar med gladiatorliknande skor. Men den kan också vara grym nu med barbent, stora kängor och en skinnjacka, AWSOME!!!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0