+++

Fasligt trevlig fredag det här och bättre blir den, för snart kommer världens bästa lillasyster :D Hon ska stanna här hela helgen. Vi ska trängas bland alla andra som också fått en sjukt efterlängtad lön och bara ha det massa mys :)

 

I onsdags var jag och tittade på Billion Dollar Babies spelning på Pub Anchor. Mycket trevligt!! Alltid lika kul att träffa Frankie och vi träffade så många olika roliga människor på Anchor, haha! Härligt tycker jag ;P

 

 

Igår fick jag äntligen träffa en mycket efterlängtad Roomie :D:D:D Var alldeles för längesen och vi kom fram till att vi inte kom ihåg senast vi träffade ensamma. De var typ när vi bodde ihop, SKANDALÖST! Något vi genast måste ändra på! Vi åt på Vapiano i närmare 5 TIMMAR! Helt sjukt, men vi hade liiite att ta igen om man säger så :) Underbart!

 

 

Nu ska jag hoppa in duschen för att sedan kunna göra fredag med Nora :)

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0