Fab Tuesday?

Måndagkväll! Är helt dagvild, har gått och trott att det är onsdag hela dan idag. Yeye..

 

Imorgon blir det en bra dag! För då ska jag klippa mig, färga ögonfransarna och få brynen noppade och färgade på salong. Fick det i julklapp och nu ska jag äntligen få göra det. Det är verkligen behövligt, min kaluffs är bara ett enda stort svinto. haha! Ååå ska verkligen bli underbart!!

 

(Känns som jag verkligen är värd att skämma bort mig själv lite. För det är en jävla bedrift för mig att inte ha koll på nånting och bara låta det vara så, obestämt, läskigt och ostrukturerat. Det finns inte mycket jag kan göra, jag är helt jävla maktlös. Det enda jag vet är vad jag vill, nu är det upp till högre makter att bestämma vad jag ska jobba med, vem jag får älska och hur allt komer bli...)

 

Och inte nog med det, Malin kommer hit också som ett stöttande ben när mina inte riktigt håller. Det uppskattas :)

 

Nej, nu ska jag sova och vakna upp till en helt fantastisk morgondag!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0