Hard work work

Råkade väl jobba till 20:30 idag också då.. som de kan gå! :P Men jag klagar inte, för fy så kul jag har haft det idag. Har varit inne i mitt fönster som är proppat med lavendel hela dagen, så jag har gått runt och hostat och nyst hela dagen :) Haha! Jag har till och med luktat lavendel. Men det blir såå fint! Och det är så roligt att göra små (massa små) stilleben. Tror nästan att de är lite av min grej ;P Imorgon är det premiär!!! Då går äntligen mitt första egendesignade fönster upp!! WEI!

 

Tiger-fönsterna på Hamngatan kämpade vi med de sista timmarna för att de skulle hinna gå upp ikväll. Och jävlar vad bra de blev. Då känner man att "Ja, de var nog värt de där 2 timmarna jag stod och dammsög heltäckningsmattan på KNÄ" JoAnn, Moa, Kaj och alla bygg-jobbarna har gjort en heelt fantastisk insats! Jag blir verkligen stolt över att få jobba med så duktiga människor! Det är så synd att folk inte ser hur många timmar och slit de ligger bakom varje fönster.

 

Så ett hett tips är att gå och titta in NK:s skyltfönster imorgon, it's gonna be FAB! ;)

 

 

Nu vet jag inte ens om jag orkar duscha.. man blir heeelt slut efter sånna här dagar. Och speciellt eftersom jag inte sov hemma inatt. Sov hos Maja och Robin :) Myys!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0