HIT ME !

Tänkte fokusera på vad som är bra med den här dagen:

- Jag har hunnit med massa saker på jobbet och har skrattat och kännt mig alldeles lätt på. GRYM DAG!

- Jag har haft Malin hos mig i natt som var som ett slags lugnande/sömnpiller (det är på ett positivt sätt)

- Jag är jättenöjd över min nya väska som är gjord av gamla bildäck :)

- Jag har iaf 1 garanterad varm kram från Micke idag..

- Lyssnar på S&M av Rihanna och Firework av Katy Perry

- Jag känner mig stark och väldigt redo för vad som än kan hända!




SO HIT ME !!

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Petra Bolund

Vad rolig din blogg verkar. kommer definitivt läsa igen! =P Ha en bra dag :p

2011-02-22 @ 00:25:05
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0