Mån 14:e

Idag har jag varit glad över at jag jobbat över.. igen!! :) Kom hem strax efter 21 och började kl 8:30. Långa underbara dag....! Man får sina dimpar och svackor under dagen, men jag var såå glad att kl inte var 17 när jag kom hem så man skulle vara tvungen att slå ihjäl timmarna på något sätt.

 

Dessutom gjorde jag och Linda de vi är bäst på, göra det sjukt snyggt såklart!! :D Vi fick gå upp på avdelningen på DKNY och göra en "A-yta" med några dockor till. Det blev fab och vi hade så roligt! Bra idé där Linda ;P

 

Imorgon är det tillbaka kl 8 igen, men en betydligt kortare dag.. Skönt på ett sätt och jobbigt på ett annat. Men hey, allt kommer samtidigt och nu kan ALLT bra bli bättre :)

 

 


<3

 

Idag är det alla hjärtans dag och NK har vänligen påpekat detta hela dagen genom högtalarna som till och med sitter inne på toaletterna. Så jag har inte kunnat missa det, hur mycket jag än önskar att jag slapp. Men så tänker jag samtidigt att det är en fin dag, en dag då man ska berätta för nära och kära att man tycker om och bryr sig om dom. Jag har varit dålig på att visa det just idag, men mina nära och kära har varit otroliga på att visa mig det. Lovar att jag ska gottgöra det. Ni är bäst och outbytbara <3

 

Nu ska jag sova, har många timmar att ta igen!

 

Morgondagens nyckelord: Ärlighet & Styrka

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0